Fredag!

0kommentarer

Heeejaa!

Äntligen Fredag!! åhh gud så härligt! Bara slappa och idag är det super fint väder, fast aa det blåser liten.. Men är lite ledsen :( Nu har min pollenallergi börjat igen o de är inte kul! Hoppas den går över fort.. :) Idag har lilla jag vart i skolan fast allt var typ nere.. kände mig så himla sjuk.. :( Hade jätte långa raster mot vad vi brukade ha och slutade jätte tidigt på typ alla lektioner idag! Det gillar jag! :)

Nå.. Hela helgen är typ boikad :3 Ska jobba lördag + söndag morgon, pappas familj ksk kommer på lördag och Johans familj kommer på Söndag! Och det passar ju prefekt att jag är lite halv förkyld och allergin är igång! Men får hålla ut och göra mitt jobb som sagt..

Ska slappa hela kvällen frammåt, har lust att gå ut men inte lust att få ännu värre allergi, har ju inga mediciner ännu :/

Ses tills vidare!

Kommentera

Publiceras ej