Fredag

0kommentarer

Kom hem från skolan för ca. 2 timmar sedan kanske. Ätit lite pizza och kollat på Tv.. En helt vanlig dag för mig.. Ska städa lite senare för Jessica kommer imorgon :)
Och så ska jag till pappa ikväll, men ska hem till mamma igen typ vid 11 tiden :) Har inte så mycket mer att säga, kommer kanske blogga lite i helgen från mobilen!

Jo, jag har fått en ny mobil, Xperia X10 mini pro :) Alla säger att det är jätte dåligt men jag tycker att den är ganska bra och att den funkar :) Har decorarat med lite diamanter på baksidan så att det inte såg så tråkigt ut ;) Och det bästa just nu med den är att den är fri surf :) Det betyder att bloggandet blir mer :)

Om jag inte bloggar i helgen så bloggar jag på måndag! Lovar ;)

Annars
ha en bra helg och ät inte för mycket godis :D


Kommentera

Publiceras ej