Onsdag!

0kommentarer

Nu är det Onsdag igen som många andra dagar! Sitter och lyssnar på musik och samlar mina tankar lite ;) Har inte gjort något speciellt idag.. Gått i skolan som vanligt och så..
Imorgon ska jag på IT-möte med klassen.. Och då undrar man.. Hmm.. Vad är detta för något jo, det handlar typ om datorer och så.. Kanske kan lära mig något?
Ska iallafall packa ner anteckningsblock kan vara kul att sitta och pyssla med om det blir boring, eller kanske anteckna lite bara för skojs skull?!
Längtar enormt mycket till helgen då jag ska jobba igen, Lördag och Söndag. Ska strax sova och det ska bli skönt för ögonen kliar och så ska jag upp tidigt som vanligt imorgon!



Jo förresten har blivit medlem på Bubbleroom.se där man både får reklam/sponsor till sin blogg och kan känna pengar på sin blogg! Smart va!?

Så besök bloggen ofta och kommentera!

        

Kommentera

Publiceras ej