Söndagskväll!

0kommentarer

Då börjar jobb livet.. ;) Har pratat lite "jobb" med Kathleen, ska vara där varje helg.. Lördag o Söndag, så ska vi få ett bestämt pris för det varje gång :) Blir enkelt, mocka, fodring och sopa. Hon behöver ju hjälp nu när Italienaren har kommit dit, han är jätte skicklig med hästarna :) Detta ska bli kul kommer typ tjäna pengar varje vecka från och med nu.. Ska bara fixa lite mer med detta, ska hitta en svart munkjacka.. Hmm.. Kanske finns någon i skåpet?! Får kolla imorgon.. Ja men som det märks har jag varit i stallet idag med Carro.. Alltid lika kul och så kommer jag få bra kondis för gissa vad, vi cyklar dit :) Puhh.. Men får gå upp tidigare nästa helg för annars kommer vi dit så sent..

I helgen har jag inte gjort så mycket, i Lördags kom Jessica med hennes kille Ponjan.. Eller nu hur det stavas.. :) Alltid lika trevligt att träffa Jessica, men hon kommer att bo kvar i Gbg och inte flytta till Stockholm..

Ne nu ska jag kolla lite mer rundor här sedan ska jag gå och sova! Är super trött...

Kommentera

Publiceras ej