Heej..

0kommentarer

Heej!

Det var länge sedan jag bloggade, men nu såhär under lovet orkar jag inte blogga lika mycket, samt så har jag inte datan så ofta! Men där kommer den goda nyheten! :D

Jag ska nämnerligen få en egen data, en laltop då! :D Soo Amazing...! Då kommer jag garanterat blogg mer, det kan jag nog lova.. Om det inte blir så att jag inte orkar ibland för så blir det för alla!



Min Data:

HP 635

HP 635 är en användarvänlig bärbar PC med goda basfunktioner. Den är utrustad med strömsnål APU från AMD som bland annat fixar uppspelning av HD-film. HP 635 är en bärbar PC som passar för surfning, socialamedier, grundläggande bild redigering, film och musik..


Specifikation:
  • Skärm: 15.6” LED skärm med 1366 x 768 upplösning.
  • Processor: AMD Dual-Core E350
  • Grafikkort: AMD Radeon HD6310
  • Minne: 2GB RAM. (Kan uppgraderas till 8GB)
  • Lagringskapacitet: 320GB hårddisk
  • Optisk enhet: DVD-brännare
Övrigt:
  • HDMI-utgång för inkoppling till TV
  • Webbkamera
  • 3stk. USB 2.0 portar
  • Trådlöst nätverkskort (802.11b/g/n)
  • Bluetooth 3.0
  • Minneskortläsare (Secure digital/Multi Media Card)
  • Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit
I förpackningen:
  • HP 635 bärbar PC
  • Uppladdningsbart batteri
  • Laddare och strömkabel
  • Uppstartsguide


Sedan har det varit Julafton nyss! :D Men jag ska ta bild på allt och sedan ladda upp, eller t.o.m kanske ett videoinlägg? ;) Hmm.. Får fundera på det!

Iallafall, ni får ha det så bra! :D

Psst..! Jag har skaffat ny underskrift ;)




Kommentera

Publiceras ej