Jullov!

0kommentarer

Heej!

Äntligen är det Jullov! Fast ingen snö ute, och det är bara 3 dagar kvar till Jul! För att vara ärlig tror jag inte att vi kommer hinna få snö innan jul, möjligtvis frost! Men dagen efter Jul, alltså på Juldagen! Så skall vi upp till Karlskoga och där är det snö, problemet är att jag inte har några snöskor! :/ Bara sneakers, som dessutom är lite trasiga och jag vill inte ha mina Converse i snö! Nepp!

Iallafall! Så fick vi våra slutbetyg också! Tänkte dela mig med dom till er! Går ju bara i 8:an men Slutbetygen för Höstterminen ;)

Bild - A

Biologi - C

Engelska - C

Fysik - D

Geografi - D

Hem- och Konsumentkunskap - C

Historia - C

Idrott och Hälsa - D

Kemi - D

Matematik - D

Religionkunskap - C

Samhällskunskap - D 

Slöjd - D

Språkval: Spanska - C

Svenska - C 

Teknik - C



Aja! Nu ska jag inte babbla mer ;) Herrå!

Kommentera

Publiceras ej