Härligt Besök!!

0kommentarer

Halloj!!

Mår toppen just nu fast har lite ont i magen min... :/  Idag har jag städat och sedan kom min underbara Moster Jessica på besök... Massa prat ;) Sedan gick vi iväg te affären och handlade lite taco grejor :) Så blev det massa tacos för min del för jag älskar taco :D Efter det blev det lite godis fast jag åt nog lite för mycket :P Och så fick jag reda på att jag ska få lite 'märkes' kläder av Jessica :D Detta gör mig Happy :)
På Lördag kanske jag ska följa med till Överby :)
Jaa,.. inte gjort så mycket mer Idag... Men en sak vet jag och det är att jag inte vill att skolan ska börja, fast ändå lite granna saknar man väl kompisarna i skolan ofc.. ;)
Men är ledsen :( För jag skulle vart med en gammal barndoms kompis idag men då kom moster så det gick ju ej :/ och hon ska te Ullared imorgon så då går det ej.. Och dan efter det åker hon ju Hem :'(
Saknar ju dig Sanna så det finns inte!! <3

Allt för ikväll för nu ska jag kolla lite på andra bloggar och efter det ska jag 'låsas' shoppa på internet ;) Allt jag vill ha kostar väl runt ca. 40.000kr... :D Någon som vill betala??!!

Haha nee meen... Sees



Kommentera

Publiceras ej