Igång Med Bloggen..

0kommentarer

Jag nu ska jag inte göra detta för rörigt ;) Utan nu ska jag börja som jag alltid haft denna bloggen, så nu kör vi...

Så idag har jag varit i skolan ofc.. ;) Men jag hatar vädret vi har nu :P Det är isigt och halkigt, det blåser och snöar... Det känns som om våren aldrig kommer att komma :(
Har typ fullbokat hela helgen och lite frammåt ;) Imorgon ska jag på Fest hos Sanna och Elin, efter det ska jag och Carro ha tjej kväll :) På Söndag är väl det inget speciellt precis.. Ska väl vara lite med Carro och Plugga :/ På Måndag är det skola som vanligt.. Men från Måndag till Tisdag ska jag sova över hos Carro för på Tisdagen har vi prao.. :) På Black Arabians of Sweden -> http://www.blackarabians.se/
Sedan senare ikväll eller imorgon ska jag göra Schema och städa.. För det behövs verkligen!

Inget mer för idag.. / Alicz

(Jag utalar det som: Alix)

Kommentera

Publiceras ej