Info..

0kommentarer

Så som ni kanske vet så skriver jag kanske inte varje dag ;) För igår skrev jag på min 'jätte' jobbiga biologi uppgift :P Och därför blev det 'inga' inlägg igår tyvärr, för när jag ska göra nåt skolarbete tar det sin tid det vill jag lova! Så jag kommer inte alltid skriva varje dag!

Just nu sitter jag med blött hår och ska snart blåsa det och ta på mig lite mer 'stall' kläder typ ;) Och äta frukost ofc..

Iallafall senare idag ska jag och carro ta bussen ut till Kathleen :) Jag undrar vad vi får göra, kanske mocka det tror jag på mest men kanske också hjälpa till med lite annat.. Vem vet?! Jaså vet du?! Nehe det tror jag inte på!?

Heheh :) Senare idag också om mina föräldrar inte är så gryma ;) Så kanske de väntar på mig så att jag hinner snygga te mig lite och följa med ut till Överby :D Hoppas..hoppas..hoppas..!


Hahah iallafall så vill jag hoppas er en god morgon!! Kramis...


Alicz...


 Min Favvo häst Kadima som finns där <3


 Stallet där Carro o Jag typ 'jobbar' :D

Kommentera

Publiceras ej