Bio

0kommentarer

Heej!

Ikväll ska jag på Bio med Sanna :) Ännu en gång, men det är alltid lika kul att gå på bio.. :) Sanna och jag ska gå och se på Poppers Pingviner, velat se den länge och äntligen ska jag det!
Sedan om banken inte stängt innan vi kommit ner till stan så ska jag hämta mitt ID-kort som jag väntat på en bra stund! Men om inte jag hinner det så gör det väl inget?.. Jo, för jag har längtat efter att se hu det blev! Jag ser verkligen inte bra ut på kortet, eftersom att vi fick kopia, men jag kan glädja mig åt att det är i svart-vit... Puhh!

Och stackars lilla Meja ska strax få ta två sprutor i benet! Stackarn, men det måste ju göras.. Men förr tog de sprutan för spädbarn i foten, men det gör väll ändå lika ont :(

Nu ska jag fixa mig lite mera, och ta ett mellan mål!

Och idag är det soligt och härligt väder!

Kommentera

Publiceras ej