Bada.. :)

0kommentarer

Hello...!

Idag om en liten stund ska vi åka till Mollön för att bada! Blir årets 4:e dopp :) Har redan badat lite i vår... Fast nu är det ännu varmare än vad det var förut! Härligt!

Och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år, den 8:e Juni! :D Längtar.. För då kommer jag få presenter!

Och igår glömde jag att ladda upp bilder..såå... Det blir nu!


Mina nya fina skor från Belle! 100kr :D


Kavaj/kofta från Gina Tricot! Secondhand - 10kr


Lite Deo.. Och Body Butter! :)


Smycken till min avslutnings klänning! (Ej armbandet) Allt från Glitter
50kr/st


Vattenmelon! Från H&M - 10kr och 20kr?


Från H&M - 50kr för alla!


Och min fina avslutningsklänning från Vero Moda! 100kr! :D


L
addar upp bilder från Liseberg mm efter badet! Nu ska jag ut med Trixie!

See You!

Kommentera

Publiceras ej