Bloggpaus..

0kommentarer

Heej!..

Som ni kanske märkt har jag tagit en väldigt låång blogg paus i några dagar.. Inte haft orken att skriva eller så men nu ska jag vara igånr igen :)
Själv vaknade jag för några minuter sedan, första sovmorgonen på sommarlovet! Yiooh! Har ju jobbat Fredag, Lördag och Söndag.. Oh i Torsdags vaknade jag tidigt av en vanlig "kom inte försent till skolan" reflex ;)
Är fortfarande väldigt trött och väldigt varm...
Iallafall.. Nu har det ju varit skolavslutning och så, sedan har jag följt med till Hunddagiset där Marie jobbar och i helgen har jag jobbat som vanligt :) Men det har varit extra mycket boxar att mocka, många hästar står inne och de flesta är hästar som är på "träning"  här eller för andra grejor.. Alltså inte Kathleens hästar..

Idag har jag lust att åka ut och shoppa! Min moster Jessica kom igår och hon hade med sig tårta och pressent! Pressenten var ett pressentkort på Gina Tricot för 300kr :) lite för mycket pressent-ord nu va..?
Men Caroline vill åka till stallet för att kolla till kattungarna vars mamma tros vara död.. Det vill jag också självklart men vet inte om jag orkar..
Sen ska jag även köpa en eller flera pressenter till Evelina som fyller 9år på Fredag!

Jag får väl se hur jag gör ;)

Laddar upp bilder senare ..kanske.. jo det gör jag!

See You Later...!



Söta Lilla Meja säger: Hej Då!!



Kommentera

Publiceras ej