Fredeg!

2kommentarer

Heej! ;)

Idag är det bara 5dagar kvar sedan är det Skolavslutning! Alla i "övre och nedre Sverige" slutade idag! Men det bästa med att sluta sent är att man börjar sent! Haha! De andra börjar mycket tidigare.. :)
Själv börjar jag den 22:e och då går jag i 8:an :) Då kommer betygen F, E, D, C, B och A :S Usch... Det kommer bli jobbigt för man får mycket press på sig under hela 8:an och 9:an! Våra lärare pratar fortfarande om det och de säger att våra betyg från saker vi inte kommer att jobba med igen gills! Om jag vetat detta tidigare hade jag satsat mer och förskökt mer än vad jag gjort! Men jag är ganska lugn idag för nästan alla mina lärare säger att jag har väldigt bra betyg och att jag kommer att fixa detta. Helt enkelt bra "Chanser"... Det känns väldigt skönt just nu!
Senare idag ska jag iallafall ner till pappas jobb så ska vi vara hos han i helgen.. :) Men så ska jag jobba imorgon också puhh! Aldrig ledig eller? Joo, snart :)

Nu ska jag fixa lite "stuff" sedan bara vila ut mig ordentligt!

Ha det bra! Kram..



En underbart fin fontän ute i vattnet!


Åkte förbi Gina Tricots Kontor! :)


Under en väldigt fin bro!


En gubbe i vattnet?
Japp :)


Och så fick ni några bilder från Borås!

2 kommentarer

kurdisk muslimsk tjej <3

14 Jun 2011 23:55

fin natur<3 blogga på :D

Love&Peace

28 Jun 2011 00:06

Fina bilder! Haha stackarns gubben i vattnet, tur att han är staty. ^^

Nu har jag en tävling på min blogg- kika gärna in och lycka till! ♥

Kommentera

Publiceras ej