Hjälp med Design + Header?

2kommentarer

Heej Heej!

Jag funderar på att göra egen header, men jag är inte så bra på det.. Sedan har jag inte måtten heller.. Skulle behöva hjälp med det.. Hmm.. Om någon kan hjälpa mejla mig då :) Har ju tagit lite fina nya bilder till headern som jag har "uppe i mitt huvud".. Hahah.. :)
Iallafall, imogon ska jag upp tidigt för då ska jag hänga med Marie till Hunddagiset igen! Yehy! Men måste fixa mat att ta med osv. Ska kolla upp det strax.. ;)

Vill få mer besökare och ny design + header... Måste ha bättre update men det blir kanske bättre om jag får en bärbar dator :) Skulle ju eventuellt få en äldre av Jessica :)
Och om jag fixar till bloggen och så skulle jag vilja anmäla mig till Blog Awards 2011 :) Eller nästa år.. 2012
Men då måste allt komma upp en nivå högre!

Får nog vänta med det tills nästa år.. Fast vem vet.. Blog Awards 2011 är ju i höst, så man kanske hinner?... eller inte... ;)


Nu ska jag kolla om jag har foodish tills imorgon! See You! ;)


2 kommentarer

Marie

22 Jun 2011 08:05

Hej Alicia. Bara du skickar över bilder till mig, nehöver oxå åtkomst till din blogg så kan jag allt fixa till en header till dig:) Kram Marie...synd att jag är sjuk idag, du får följa med nästa vecka ist.

frida

22 Jun 2011 12:53

fixar gärna åt dig!! :D

Kommentera

Publiceras ej