Imorgon..!

0kommentarer

Yees...!

Imorgon fyller jag år! Yes Yes Yes..! Och imorgon efter skolan ska jag, Carro och Sanna till Torp :) De 500 första som kommer till Hem & Fritids huset imorgon, med insläpp --.-- Får en presentpåse värde 1000kr :D Och så har de extra öppet mellan 20.00 - 22.00 och då blir det en massa speciella erbjudanden! Och Street Mode Visning lite över allt på Torp! Detta kommer bli en härlig födelsedags firning med My Friends... :)

Och imorgon ska vi bli bjudna på frukost i skolan, och de bästa är att vi slipper Gympa lektionen! Och imorgon är det bara.. ! vecka kvar tills sommarlovet!


Guud vad jag längtar!.. Nu ska jag sova!.. Natti Natti :)

(Nu vet jag inte vad som hände? Texten blev stor för mig iallafall..?)

     
     IMORGON BLIR JAG 14ÅR!! YHEY!!

Kommentera

Publiceras ej