Kort..

2kommentarer

Heej!

Idag fick jag mitt bankkort! Yeyy! Var hos Swedbank i tisdags och fick det idag.. :) Tog bara två dagar, snacka om bra service.. ;) Jag valde att ha Maestro WWF, det kostar 100kr per år och 25kr av  betalningen går till WWF.. Men första året bjuder banken på :) Sedan varje gång man väljer att betala med kortet ger banken 25öre till WWF! Toppen bra!
Sedan är det WWFs loggo på kortet och en fin tiger som bakgrundsbild! Detta gillar jag ;)

Iallafall så ska jag inte till pappa idag utan imorgon, för jag vill hinna äta midsommar lunch :) Och nu ska jag kolla färdigt på hedeliga gammla trolltider ;) Haha.. "Bergatrollet har vaknat!"
Sen så ska jag ta en glass..

Och gissa vad nu kan jag hålla bättre blogg update! För nu kan jag skicka sms eller mms till bloggen som kommer upp som ett inlägg! = Gilla!

Sees...

2 kommentarer

Mimmiiiss

23 Jun 2011 20:45

Besök och kommentera min blogg, vill gärna höra din åsitk om vad du tycker om bloggen! :)

Puss

Mimmiiiss

23 Jun 2011 20:52

Besök och kommentera min blogg, vill gärna höra din åsitk om vad du tycker om bloggen! :)

Puss

Kommentera

Publiceras ej