Ledig!!

0kommentarer

Yes..! Idag har jag varit ledig, imorgon med + på måndag! Ett litet mini lov kan man väl få kalla det!
Igår iallafall..
Då åkte jag och Carro + Anton o pappa ner till Liseberg och såg Petter och September sjunga! Vi hade jätte trevligt! Åkte också Flum Ride, Kållerado, Juke Box och Slänggungorna! Jätte kul! Sedan gick vi även Hotel Gasten! Och jag säger bara aldrig mer, iallafall inte med massa ungdomar och endast 1 vuxen!!! Aldrig....  :C
Längtar tills vi ska dit ett helt gäng i Juni/Juli! Då ska jag ha åkband! :D  

Iallafall ska alldeles strax tillbaka till pappa igen! Undrar vad vi ska göra?

Och så provade jag Billys Pannkakor med Choklad, den smakade inte alls gott.. Smakade typ brännt och chokladen smakade nästan inget.. Usch!

                     

Sedan köpte jag lite Riesen :) Jätte gott med mörkchoklad! 40kcal för varje bit! Men jag blir ju inte så tjock utav det? Hoppas det! :)          

Hörs..!                                        

Kommentera

Publiceras ej