Sjuk..

0kommentarer


Heej!

Har varit hos pappa hela helgen och varit inomhus hela helgen.. Gissa varför?
Det värsta som finns på sommarlovet är att bli sjuk.. Kunde inte jobba i helgen.. Och tror inte att jag kommer att orka jobba några helger framöver.. Ska nog säga till Kathleen att jag inte kan komma på några helger framöver.. Har haft hög feber men den är nog ganska borta nu, fast är riktigt snuvig och hostig.. Har inte ätit mycket i helgen, ingen matlust.. Om man ska säga på ett ungefär hur mycket jag ätit, hela Lördag + fm Söndag, har jag ätit lite mindre än en halv vanlig pizza.. Inte bra! Men allt känns så tjockt och matigt och det går inte att svälja! Men åt lite glass och flingor förut.. Och en kopp varm choklad ;)
Hoppas att jag blir frisk innan Onsdag iallafall, för jag vill hänga med Marie till Hunddagiset.. Sedan nästa vecka ska jag förhoppningsvis åka upp till Mormor :) Längtar..

Nu ska jag ta och kolla på film och sedan sova!

Ha en bra kväll.. Natti

Kommentera

Publiceras ej