Töörsdäg!

0kommentarer

Hipp Hoj!

Igår fyllde ju jag år och då gjorde jag inte så mycket... Hade ganska fullt upp! Skola, hem å fixa mig, Torp med Sanna och Carror, Fira hemma, träffa Pappa en snabbis osv.!
Fick mycket fina presenter men orkar inte visa alla nu... ;) Imorgon kanske! Men idag var det ju studenten och Carror och jag gick ner på stan och kollade lite :) Fikade lite med Hanna också! Sedan åt vi glass och sisådär :) Och vi hade "tur" för vi slutade 11.40 idag! Yioo! Hade jätte kul!
Imorgon är det "vanlig" skoldag sen är det helg! Och sedan bara 3 dagar kvar sedan är det sommar lov! Men usch det känns inte som det! Det bara regnar och regnar! :(


Regn! Usch!!

Men kolla vad solbrun jag har blivit!

Ni ser nog vad som är min arm och mitt ben!! Haha :D

Nu ska jag äta köttbullar + något? och kolla på Hundpensionatet med Anton :)

Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej