Tuesday again!

1kommentarer

Hej!

Idag är det Tisdag, som vilken annan Tisdag.. Har en skrikande Meja bakom mig som är hungrig men vad ska man göra om maten inte är klar?! Hon får allt vänta, det är det ända att göra!
Det är jätte härligt väder ute idag! Ca. 22 grader ute just nu, Anton är iväg och badar på landbadet och själv är jag hemma och väntar på att få bli friskare!
Senare idag ska jag kanske sola lite, städa? Nja.. Kanske får se ;)

Idag har jag på mig klänning :) Underbart att kunna ha det utan att frysa..

Heerrå!

TIPS!

P
sst! Vill du få fler besökare på din blogg? Besök då http://www.bloggriket.se/ och anmäl din blogg där!

1 kommentarer

mysan

28 Jun 2011 15:47

Hejsan! :)

Allt bra med dej?

Tänkte bara säga till dej att jag finns här om du vill prata om allt från himmel och jord! Tycker bara synd om folk som inte har någon å prata ut med och därför sträcker jag fram min hand för dej om du vill ta chansen så göra de och hör av dej jag finns i alla lägen och du behöver inte må dåligt för att ha nån att prata me utan bara för att få ut lite av de man bär på! :)

Ber om ursäkt om jag inte borde sagt de jag sagt men står för de jag säger och menar de!

kram

Kommentera

Publiceras ej