Good Morning!

0kommentarer

Vaknade för någon timme sedan :) Åhh.. jag är otroligt sugen på att flytta, få möblera om och dekorera :D Super Kul! Vill flytta nu med familjen eller hemifrån! Hahha.. ne der är snart bara 4år kvar så jag får väl hålla ut :P Men en flytt skulle intre vara dumt ;)
Har inte ätit frukost ännu men godismonstret som jag är, har klämt i sig lite kladdkaka :D Mums...
Phuu...Huuu.. Igår kväll scrapade jag eller nu vad man säger.. Gjorde lite fail pyssel men också ett jätte fint 'litet' collage med två bilder på mig och mormor, och det på mig och Sussi :) Det blev jätte fint och gullight!!! :D

Senare ska jag kanske till stallet får se om jag orkar :P

Alicz... <3



Idag blir det...


Denna söta lilla valp med ett hjärta på sig!! :D Sötiis varning!!

Kommentera

Publiceras ej