Onormalt inlägg :3

0kommentarer

Hejsan!

Haha.. har så himla dåligt minne, ena stunden tänker jag nu ska jag blogga lite :D ena stunden tänker jag... "vad var det jag skulle gör? eh.. vi kollar lite på tv istället" haha, men ibland orkar jag inte heller.. :P Och så dålig jag är! lovar och lovar att lägga upp bilderna från många veckor sedan, men nej! Imorgon ska jag bane mig göra det annars.. "någonting"... ;) Men har kollat runt och vill ha sommarkläder! Iallafall blir en kortis nu...
Det jag gjort i veckan är väl inte så speciellt precis, en tonårings liv ;)
Och vet ni vad..! Fick en LILLASYSTER idag :D Det blev en liten Meja med mörkt hår :3

Nu ska jag gå och göra mig iordning för 'the bed' om man säger så..

Alicz.. <3

Kort konversation med mig själv:

- Ska du inte börja blogga varje dag?!
- Ne varför då?!
- Varför inte??
- Men läser många den? Hallå!!
-Men..men..
- Och så händer det ändå inget roligt i ditt liv varje dag så varför tjöta om samma sak!
- Aaa, det har du lite rätt i..
- Exakt, jag är smart..
- Stopp i galopp!
- Vadå?
- Vi är smarta! Vi är ju samma person!
- Ja kanske det.. Vi är smarta!
- Ja, jag vet!

AND SO IT STOPPED.. or not?

Next episode in the next "blog message"?!

PS.
Hela klassen 7B är Awesome!! DS.


Kommentera

Publiceras ej