På Torp :)

0kommentarer

Idag har jag varit på torp med Sanna :) Där såg vi på Swingfly.. Jag fick autograf och köpte hans skiva, sedan gick vi och shoppa lite.. Både riktig shopping och fönster-shopping :D
Köpte det mesta på rean..
Det jag köpte var:

¤ En grå hatt - 39kr

¤ Ett par solglasögon - 35kr

¤ Ett par tights - 30kr

¤ En blå prickig rosett - 40kr

¤ Mobil deco - 22kr

¤ En bok - 20kr

¤ Swingfly CD - 100kr

Och så åt jag på Subway :) Super gott med baugette och coca cola till , fick en liten chips påse till med.. Sedan köpte jag lite glass, mint med stora mörka choklad bitar i!!  Mummss.. Måste bli flera sånna här dagar..

Och nu är jag nästan helt pank! Äger endast 7kr + Mc Donalds kort/pengar :D Så där kan jag äta utan problem ;)

Och tidigare
var jag och hälsade på mamma och MejaBB för de har ännu inte fått komma hem :( De kanske får komma hem imorgon man får hoppas :)

Och eftersom att jag har problem med att ladda upp bilder här blir det inga idag, men ska försöka imorgon!..

Kommentera

Publiceras ej