Sent inlägg....

0kommentarer

Har min förklarning - Ingen ork och tid...

Men nu ska jag berätta ;) Igår kväll var jag med pappa, lillebrorsan och Carro på en Indisk mat resturang :D Jätte god mat där.. Och sedan hände en massa mer men har inte orka att berätta de nu :P
Sedan tidigare idag var jag och Carro på öppet hus på Lillebrorsans skola :) Där gick vi på tipspromenad och vi ägde... Och sedan fikade vi för femmorna hade bakat :) Carro och jag tog varsin cupe cake typ :) Mumms... fast glasyren på min smakade konstigt...
Innan det gjorde vi matteläxan... Usch!
Har kemi prov på fredag.. kan inte alls mycket om det.. Nästa vecka har vi spanska prov och nåt mer prov tror jag.. och veckan efter det så har vi engelska prov!!
Alla dessa prov, blir allvarligt galen!

Men nu ska jag inte tjata för nu kommer en massa bilder från händelser både idag och igår mm...  Nope det gick ej idag :/ Internet cp-ade..

Jaja.. massa kramar...

Alicz...

Kommentera

Publiceras ej