Skola...

0kommentarer

Idag efter skolan drog Asse, Carro, Sanna och jag ner till stan :D Jag köpte lite glass, muffin och två godisar :3 Mumsi... Iallafall så lägger jag inte upp bilderna idag utav ska lägga upp exakt alla bilder som jag 'skulle' ha laggt upp för flera dagar/veckor sedan! Toppen vah?! :D

Men som vanligt accepterar jag 'en grej' och 'glömmer' det sedan.. Eller ja jag lägger det bakom mig utan att tänka på att jag påverkas utav det.. Hmm...?! Ska inte acceptera detta mer lovar jag mig själv typ varje gång men det blir inte så.. Men man lever bara en gång så varför gå och må dåligt, neej! Nu ska jag INTE acceptera detta längre...! Utan leva mitt liv och inte tveka för vad kan gå fel?! Jo att man inte tar de chanser man får.. för när man väl sitter där på dödsbädden så ångrar man verkligen allt! Så nu ska jag satsa allt jag har! :D
Mitt nya spännande liv börjarn nu!! Meee Happy!

Men jag verkligen längtar till sommaren nu!! Sommaren kom nu!! Annars..Ja annars... hmm?!.. Ja annars bara!! :D

Uddevallabron borta i skyyyn! :D Sommaren 2010..

Alicz... :D

Kommentera

Publiceras ej