Fredag kväll!

1kommentarer

Gud vilken underbar dag! :)

Ätit hamburgare så att jag blivit både mätt och tjock! Haha.. Sedan har jag varit på bio, Fast and Furious FastFive, den var väldigt väldigt bra! Den bästa utav alla fem än så länge! Men jag hoppas att det kommer fler :)
Jag ska inte avslöja för mycket men det är både action, komedi och... jag typ hela kittet för mig iallafall ;)
Om ni ska på bio snart så vill jag utan tvekan rekommendera denna filmen! Vill bara se den om och om igen! Och för att inte snacka om de snygga bilarna!.. Grr...! Bara för snygga!

Ne nu ska jag ta och sova! Är helt utmattad och ska upp och jobba imorgon.. Puhh...

Hörs!



Och jag kan bara säga en sak!

Filmen måste ses och det menar jag! :3




En super snygging!
Med i filmen!

1 kommentarer

:)

08 May 2011 15:33

tycker du ska satsa på en header och lite design!!!

tråkigt med helt vit blogg till ddessa goa inlägg!

Kommentera

Publiceras ej