Hello...!

0kommentarer

Idag är det äntligen fredag! Sista dagen för oss alla!! För har ni har jorden ska tydligen gå under imorgon?!Haha..
Nee, själv tror jag INTE på detta, många har sagt så flera gånger men det har aldrig blivit av så varför just nu?!
Nee! Njut bara av livet och ha kul! Det är allt jag säger... :)

Idag så blir det en härlig dag.. Tror jag?! Strax ska jag iväg till affären och köpa någon tidning att läsa och kanske lite gott?.. Men det blir inte att vara uppe länge ikväll.. Gissa Varför! Joo, rätt! Jag ska jobba :)
Och efter jobbet ska jag till pappa och sova hos han!

Och idag är det exakt 1 vecka kvar tills vi ska till Kga (Karlskoga) Det ska bli så kul! Träffa mycket släkt och kanske lite pressenter, för det är bara ca. 2 veckor kvar tills jag fyller! Wiieee...! :D

Bloggar kanske lite seen!


Utmaning!


Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”



19:Här sover jag för det mesta!


19: Här tillbringar jag annan tid :)


19: Här tiden på mornarna!



20: Denna är inte olik den 
     italienska flaggan
:)
     Golvet i Gullmaj båten!


Och detta är mitt "klänning mode" i sommar!









Super snygga och söta klänningar!


Kommentera

Publiceras ej