Inte tid!?

3kommentarer

Tappat blogg suget för ett tag som ni kanske märkt... Uppsi...!
Igår har jag iallafall varit ute och solat en massa, var på stranden med Sanna och Carro.. :) Fick allt lite färg på mig, känns toppen!
Är nästan typ sommar här och ca. 1 månad kvar tills sommarlovet!! Yess...!!

Bloggar mer imorrn! see ya!..



Utmaning!

Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens


4: Att vara i stallet!!
;)


5: Anton
och jag påväg upp till Kga 2008!! Äldsta bilden jag kunde hitta!


6: Vad kan vara mer grönt än en rengskog?! På Universeum i Gbg :)


7: En bild som jag aldrig visat.. Inte så "good looking" men men..


8: Detta är en favorit bild jag har, det är en ängel som ligger på Sussies
gravsten. Den väcker många minnen och är väldigt vacker....
Påminner en om allt man älskar..


9: Dagens.. Sötaste bild på Trixie och mig :)

Nu fick ni en liten bild boomb!

3 kommentarer

kurdisk muslimsk tjej <3

11 May 2011 09:51

Hej söt blogg <3 ska vi följa varandra på bloglovin ? <3 kram <3

(:

11 May 2011 18:52

vem är sussie? (:

Alicia

12 May 2011 18:13

Det är min döda moster som dog fär ca. 7 åt sedan..

Kommentera

Publiceras ej