Ledig!

1kommentarer

Jaa! Idag har jag varit ledig, bara slappat och halv sovit?! Inte vart ute nått idag men vädret är ju inte det bästa heller...
Har hunnit göra matte läxan och städa lite idag, men annars inte så mycket faktiskt var ju meningen att jag skulle hitta på något idag men hade ingen ork! Suttit i mjukisbyxor och T-shirt, helt osminkad! Nice vaa?!
Men ikväll blir det att komma i säng tidigt! Ska upp tidigt imorgon för då är det skolan! :(

Nee nu ska jag ladda upp en bild... eller två kanske ;)


Utmaning!

Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor


17: Detta var ett speciellt ögonblick! Trixie hoppade upp och jag 
     "råkade" fota men bilden blev bra! Tungan rätt ut i luften!
     Snacka om cool bild :3


18: Detta är en känsla! Riktigt jävla uttråkad på att jag 
     ska fota henne jämt!! Slå det :)



Nu har jag laddat upp alla mina bilder från mobilen så nu ska det komma upp lite bilder från olika stunder! Enjoy!


Här har äntligen sommarn börja kommit!


Väggmålningen vi gjorde i Mediateket på skolan :)


Stallet där Carro och jag jobbar!


Gullmaj! Vi kommer bli väldigt bra bekanta i sommar :3


Denna dagen var det riktig sommar och sol! Värme till 100%


Leo hälsar Glad Påsk!


Evelina under de fina blomträden!


Sanna Vendel smyg fota mig i skolan! Luriga Chey!


Jag satte upp en snygg frissa på
Carro :)


Min fina Adidas kofta som jag
fick från pappa! :) Kostade 700!


Söta Carro och Sanna...


Fåren är ute i fårhagen med sina söta lamm! :)
Ser lite ut som Lambi ^^


Ute vid Fiskebäckskil! Lysekil på andra sidan :)


Gick en tur där och kolla hur mysigt det var!
Typ lite gamla-stan stile! :)


Var super vackert där :)


Soligt och fint :)


Lite färg ska det vara!


Sista bilden blir på Sanna där hon mumsar i sig en stoor
choklad peng ^^

Ännu en riktig bild boomb!

Sees ^^
)

1 kommentarer

frida (:

18 May 2011 19:35

gillagila bilder!

och gud vilka fina!

Kommentera

Publiceras ej