Lördagiis!

0kommentarer

Idag är det Lördag och nu äntligen har jag kunnat vila ordentligt och lyssna på musik :) Har ju jobbat idag, sedan skulle jag hem.. Fixade mig och så sedan kom Jessica! :)
Vi fikade lite, blåbärspaj, och pratade! Var kul, vi pratade även om när jag ska komma ner till henne i sommar!
Jessica bor ju nere i Gbg och jag ska åka ner en helg till henne på sommarlovet , jätte kul! Då ska vi gå på Liseberg och shoppa! Sedan i slutet av Juni/ början av Juli ska vi ett helt gäng åka till Liseberg.. Familj + vänner! Kommer bli kul! Sedan typ den 7:e Juli ska vi till Västerås.. Och så ska jag vara hos mormor i en vecka också! Lite stressigt?! Nee.. Jag älskar att ha fullt upp ibland..Eller liksom ha något att göra! :)

Imorgon ska jag också jobba! Puhh..! But I love this job! :)


Utmaning!


Dag 21: När jag var liten


Typ bara några månader :)


Jag och Sussie! <3


Typ första gången jag red! Med mormor vid min sida!


Jag och Mormor! Älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej