Monday!

0kommentarer

Heejsan! :)

Känner mig både pigg och väldigt trött idag!? Hmm... Aja idag har jag varit med Sanna och Carro, som vanligt hade vi en väldigt rolig och ja.. uppiggande tid tillsammans.. Vi båda 3 nördade Sims i några timmar sedan kollade jag och Carro på videospå hennes data medans Sanna nördade vidare :3
Efter det gick/cyklade vi ner till Konsum, jag satt på Sannas pakethållare´medans Carro gick brevid :) Men bara ibland...
Där köpte jag lite burkköttfärsås och dricka till mig imorgon + lite gottigt :) Ska ju till Fiskebäckskil imorgon med hela klassen!! Väldigt kul kommer det bli :) Sedan på Onsdag är vi lediga!! Wiee...! Får hitta på nåt kul då.. :)
Men först och främst ha sovmorgon!! Det har jag verkligen saknat gått upp tidigt varje helg! Usch..!

Ha det gött!


Utmaning!

Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt


12: Vara med Carro och typ ta hand om Meja! Båda på en och samma
      bild :) Såå söta...


13: Detta är en väldigt ljus och fin bild på is faktiskt! Riktigt cool den tog
      jag i vintras när vi var ute på isen!


14: Detta är en riktig vinterbild! Var ute på isen.. Ni vet hur långa och
      stora dessa är?! Kolla hur kort den blev under isen nu :3


15: Här ser ni sann Kärlek!!


16: Den tog Hanna på mig när vi var ute och fotade!

Nu fick ni en riktig bildboomb!

Kommentera

Publiceras ej