Onsdag!

0kommentarer

Så nu har jag fixat färdigt lite på datan och kan äntligen blogga! :) Idag har jag inte gjort så mycket eftersom att jag bara vilat upp mig och min hals! Fick mina mediciner igår kväll så min allergi kan bli bättre, super skönt! Haha..
Ska tillbaka till skolan imorgon, och usch.. Jag får börja på den längsta dagen i veckan! Fusk..

Förresten så pratar alla om att konfirmera sig men det tänker inte jag göra! Bara slöseri tycker jag, visst det kan vara kul och interessant! Men ändå onödigt för mig, jag vet allt jag vill och måste veta! Nog med det liksom.. :)
Vill bara leva ut livet till topp! Utan en massa brök! Haha.. :)

Kom på att vi har läxor tills imorgon men vem har inte övat?! Joo jag! :( Usch!! Det får jag försöka lösa nu!!

Ha det gött... :)



Utmaning

Dag 3: Familjemedlem
 


Min söta och underbara lillasyster! :D Min lilla sessa!

Kommentera

Publiceras ej