Tisdag morgon!

0kommentarer

Nu sitter jag här och ska snart duscha... Är hemma idag pga. att jag har uppsvullnade ögon och en riktigt jobbig hosta, så idag blir det mest att chilla... ;)

Men ska också städa och fixa med lite små grejor som jag har planerat länge! Vill också få lite mer pengar så att jag kan få tag på BlondinBellas nya tidning Egoboost Magazine som handlar om allt möjligt! Släppts i ca. 1500 butiker så den borde finnas här i Uddevalla någonstans.. :)

Ska också börja klura lite på packningen tills den 27:e ;) Bara 3 veckor kvar så man går och väntar! Haha.. Ska bli skönt att få träffa släkt och familj.. :)

Ne nu ska jag ta ett bad eller en dusch kanske?.. Får se hur det blir ;)

Kram.. Bloggar senare!



PS! Kollade på Lyxfällan igår, Rosanna och Jackie var med...!

Kommentera

Publiceras ej