Virrig?

0kommentarer

Ja idag har jag varit allmänt virrig! Faktiskt! :) Blåsig dag idag så kanske var det därför?! Ja och det är sant, jag påverkas ganska mycket av vädret och det speglar sig mot mig ;) Så hoppas på bra väder imorgon! :)
Idag fick vi tillbaka våra Kemiprov! Jag fick 28p och det fanns inget "maxpoäng" men det var bara 18 frågor så ganska bra gick det väl ändå?

Just nu sitter jag och pumpar upp öronen med "Party" Musik :)

Och en sak jag gjort som är virrig är för att jag tappat bort min utmaningslapp.. Där alla dagar står så det blir väl lite?... Jaa, typ STOPP på det! :)

Och någon (Alltså Marie) bad mig göra en liten "önske lista" här för som sagt fyller jag den 8 juni! :)

Min Önskelista!

1. Det främsta är ju PENGAR! Det behöver man ju alltid!

2. Presentkort på olika butiker: H&M, Lindex, Gina Tricot, Vero Moda el. Bik Bok osv.

3. Är nog övriga grejer.. Tex. Ritsaker, tavla+penslar+färg, ramar i silver,vit el. svart.. :) Kamerastativ och lite annat smått..

4. Är nog kläder! Tog detta sist så att jag kunde lägga upp bilder på lite speciella kläder jag vill ha från H&M.. :)



Dessa snygga sommar skor! Stl. 37 (Kanske vita)

Dessa är också grymt coola! Stl. 37

Snygga shorts! Stl. 34-36

Främst dessa men också i andra färger! Stl. 34-36

Älskar dessa! Stl. 34-36

Men dessa vill jag ha helst! Stl. 34-36

Dessa klackisarna är super söta! Stl. 37

Tubtoppar! Alla olika färger! Stl. XS

Jätte söt linne! Alla olika motiv! Stl. 34-36

Vill även ha en massa andra kläder men orkar inte visa alla! Har storlekarna:

~ Skor stl. 37-38
~ Kläder 34-36 el. XS
~ Jeans 26/32 el. 27/32


Allt jag önskar mig typ!


Ha en vidare bra dag! Krajm!

Kommentera

Publiceras ej