Kortfattat.. igen!

0kommentarer

Heej!

Litet tag sedan jag skrev men har lov så kan skylla på det (eller??) Aja iallafall, de fyra senaste dagarna har jag hängt med Lina! :D Vi har haft jätte mysigt, käkat massa gott osv.
Och imorgon så ska jag till Tandläkaren! :( Hatar det.. ska borra i min tand! Hoppas också att de inte drar ut min lösa tand som sitter lite fel! :(
Och efter skolan på måndag ska vi fixa visum osv.! Och på tisdag så ska jag ta spruta efter skolan (!!) eller ja, vaxination snarare...:( Hemsk vecka för skolan börjar med, Lina och Milla ska till sin pappa och jag kommer ha det tråkigt med mina läxor, finns mycket som behöver göras!
Sedan ska jag även fixa en annan lite graij! Puhh.. Känns som om jag kommer ha fullt upp hela veckan!

Får väl se om jag hinner blogga då, men Sees!


Kommentera

Publiceras ej