Shit Sunday....

0kommentarer

Heej!

Jaaoo, idag har det inte hänt så mycket! Hela helgen har jag varit hos pappa, bara slappat och så ;) Vi har inte kunnat hitta på så mycket som vi brukar! Eftersom att det är så extremt kallt ute nu :(

Och så tänkte jag även berätta om en liten framtidsplan.. :D Om en stund, inget datum ännu, men då ska vi iallafall åka upp en helg till Karlskoga! Och pappa har lovat mig att fixa Anton's gamla minicross så att jag kan ha lite kul med den där uppe :D Haha.. fyfan vad jag längtar tills det! Taggad som *********** :D

Inte så mycket mer att blogga om, imorgon blir det skola och efter det kanske jag ska till polisen?! :O Haha.. Ne men ska fixa iordning mitt pass... Berättar doch ännu inte varför för det är ännu inte helt 100% bestämmt... ;)

Sees!

Kommentera

Publiceras ej