Wantieees..

0kommentarer

Heej! :D

Eftersom jag har lite beslutsångest vilken bloggportal jag ska ta... Valet står mellan Blogg.se och Bloggplatsen.se
Men just därför vill jag inte direkt "bosätta" mig på någon av bloggarna, utan jag avvaktar  ;)

Men tänkte visa dagen Wantiees från Ikea... Haha ;) Nej men jag planerar att åka (kanske) till Ikea nästa gång jag får pengar och köpa med mig lite till rummet hem! Fast, bara några då eftersom att jag ska kunna få hem dem och kunna ha råd med ;) Men jag får väl peppa på mamma och Johan att vi ska ner dit? :D

Iallafall dessa grejorna vill jag ha/ska köpa! (Ville ha å mkt mer än detta btw)


Liten förvaringsbyrå vill jag ha... För skor och väskor ;)

Och förvaringslådor...

Klädställning vill jag nog mest ha... :D

Helt basic förvaringslådor vill jag också ha.. eller jag ska köpa!

Större förvaringslåda med fack i vill jag med ha!

Minispeglar att dekorera med, eller ja... De är ganska stora 20x20cm

Och denna vackra kroppsspegel! :D Ni kanske inte ser men det är typ lite mönster nere på den (en gren som sträcker sig ut med lite blommor och fjärilar)




Allt för lilla mig idag ;) Hoppas att ni alla har det toppen!

Kommentera

Publiceras ej