Bra dag...?

0kommentarer

Heej!

Idag har jag endast ätit 1 knäckebröd, 6 mackor, 1 glas mjölk och 1 glas Fanta! :D Haha... dessvärre gått ner lite nu så väger 45.6 kg... ;) Hmm..
Sedan sov jag bara 4 timmar denna natten då Trixie låg vaken och pep jätte länge så jag tänkte släppa ut henne, kollade sedan då på klockan och märkte att den var 2 på natten! :(
Sedan gick jag upp 06.20 så... Aaa? Bra dag Alicia?

Nej är ju svaret, fast hade ganska kul efter skolan med Carro, Sanna och Astrid! :D Sanna rensade ut sin garderob lite och jag fick med mig en tröja hem medans Astrid säkert fick med sig 6-7 tröjor hem ;) Blev en "liten" fynddag...

Men nu skall jag sova så ni får hare bra! ;)


Ska krypa in under mitt Varma täcke nuuu..! :P :D


God Natt! Nu blire ingen hund på rummet som kan hålla en vaken utan bara en skön natt med god sömn! - Gillas :D

Kommentera

Publiceras ej