GodMorgon!

0kommentarer

Hej Hej! :D

Just nu sitter jag i sängen och bara vilar, nyss ätit frukost och skall strax ta på mig och fixa iordning mig! ;) Som sagt blir det fullt upp denna Fredag... Nu skall jag ju klä på mig, fixa mig, sedan gå till skolan! När jag kommer hem ska jag fixa min väska snabbt osv. Sedan dra iväg till Torp Köpcentrum med Carro, Astrid och Sanna för att shoppa lite ;)
Efter det tänkte nånna av oss kanske ha en liten tjejeftermiddag med gosaker, sedan ska jag iväg och handla lite mat osv. Sedan bär det av till pappa runt 9 tiden nångång! :D

Puh.. Känner att detta både kommer bli en roligt men tajt dag! :) I vilket fall, igår blev det inte filmen "Jag saknar dig" utan istället direkt efter "New Moon" blev det "Eclipse" :D Lovveee Them All!

Men nu ska jag fixa mig ha det gött! ;)



En trött Tjej på Morran! ;) (Inget smink)

Kommentera

Publiceras ej