Heej!

0kommentarer

Hejsan!  :D

Idag har man varit i skolan då  ;) Även fast det var en lång dag gick det ganska snabbt o faktiskt lite kul, iallafall att vara med alla dessa goa tjejor man har! :D
Ikväll skall jag prata vidare med en kompis på msn, och kolla på "New Moon"... Sedan lite senare "Jag saknar dig" ;) Kul, kul... Och imorgon blir det Torp och Mysstund med alla mina underbara ( 3 av dem) Flickor! :D

Mina planer på Torp blir att köpa lite små grejjs, linne (svart) och aaa.. Lite mer små grejjs! ;) Jag har då ett pressentkort på H&M, har kvar 260kr på det och så kommer jag få 200kr utav mamma imorgon!

Men funderar på att ta en sväng förbi Hemmakväll också, fast vet inte om jag orkar! :( Meh.. Jag får se, de har ju massor av "billiga" priser på lite gottigt osv. :D

Aja nu skall jag strax börja titta på New Moooooon! :D Awesome serie!  ;)


Och såhär ser lilla jag ut idaghh!  ;)

Kommentera

Publiceras ej