Hiss och Diss?

0kommentarer



Heej!

Nu har jag tänkt igenom massa kul att blogga om ;) Så en utav grejerna startar redan idag, alla andra kommer starta nästa vecka eftersom att jag måste fixa till dem och så.. ;) Skall också göra ikoner och stora texter till detta då tex. Men det blir inte idag!

Ja och en utav dessa saker är det hederliga Hiss och Diss momentet! :) Men ni får tänka på att detta är mina egna åsikter, så jag säger endast vad jag hissar och dissar :D



HISS!


Klackade skor! Seriöst, ursnyggt ju! Tycker dem i högra hörnet längts ner och vänstra hörnet längt upp är snyggast! ;)




Uggs! Passar typ nästan till vad som helst och nästan till vilket tillfälle som helst! Finns i massa olika snygga modeller och färger! Me Like It! :D



Skjortor med luvor på.. Grr! Så himla snyggt, ett måste köp för mig så snart jag kommer ut till torp!




DISS!




Typ världens fetaste lager med solpuder, man ska inte ha för mörkt puder liksom, ser grymt roligt ut med resten av huden som man visar... Tycker det är okej med liksom ett passande puder och så..



One Piceses, kanske är de mysiga att ha hemma!? Men inte utomhus okej..?! Ser grymt roligt ut... Som en förväxt bebis.. :D

Alla bilder tagna från GOOGLE!



Ni får ha det bra så hörs vi av snart va? :)

Kommentera

Publiceras ej