Kortis..

0kommentarer

Hej! :)

Blir kort inlägg idag! ;)

Jo idag så har jag gått ute på lång promenad med pappa och Anton ;) Sedan hem till mamma, väl hemma hos mamma så kom Maria och moster Jessica hem och hälsade på!  :D Jätte trevligt att träffa dem igen, länge sedan jag träffade Jessica!
Jessica och jag bestämde att nån gång i Mars-April så skall jag komma ner till henne en helg och sova över hos henne, så ska vi hitta på massa kul! :D

Sedan fick jag även två pressenter av henne! :) Min snälla Moster!


Rosa Nagellack! :D Från H&M


Och Läppglans från Loreal ;)


En sån här jätte bra "läppglansstav" som man penslar på med, hjärt formad! Perfekt för mina läppar, ni ser ju själva hur snyggt det blev ;)


Jo, det var väl allt för idag, skolan imorgon så lite dålig uppdatering ;) Kram!

Kommentera

Publiceras ej