MC Mässan!

0kommentarer


Heej! :D

Som alla vet så var jag och Johan (min låssaspappa) i Göteborg i Lördags! På den stora MC mässan som hölls där i år, som då alltså låg i de stora salarna i ett hus kallas Svenska Mässan! Där hålls massa olika mässor varje år, tex. så var det där Bokmässan var! Om ni minns att jag var där med några från klassen tidigare i höstas! ;)

Och jag kan bara säga att det är jätte stort där, först när man kommer in dit är det en minder sal, väldigt högt i tak osv. Då ser man inte att längre bort i salen har de dörrar in till ännu större salar! Sedan finns det även en övervåning där ;) Så ja hela mässan är ju rätt stor, på köpet massa motorcyklar, fyrhjulingar, försäljningar och super mycket med folk!
Johan och jag halkade efter/före varandra ganska ofta och ibland stod det helt stilla på vissa ställen! Men trots alla folkmassor hade iallafall jag jätte kul är! :D

Och då tänker ni säkert "Vad gjorde hon där?", "Hon gillar väl inte Mc grejs och så?" ;) Haha, jo jag vet att det kanske är lite avvikande från vad andra tjejor gör! Men jag själv tycker att det är superkul med Mc och sånt ;)

Jag vill ju börja köra FMX så som Jimmy i rackartygarna gör! :D Så ska försöka kämpa till det målet, haha...

Och för er som inte var där och såg den heöt fantastiska showen, kallad Cirkus Spektakulär! Men iallafall, så har vi (Johan) filmat lite under showen, dock pytte lite då båda våra mobiler hade dåligt med batteri! Sedan ingen vidare bra bild, men ska länka här nere till lite bättre videos på youtube som andra filmat! Även till RackarTygarnas blogg! Haha, känner lite stalker mood här men aja är man ett fan så är man ett fan! ;)

Men nu tänkte jag inte skriva så mycket mer utan låta bilderna prata för sig själva! ;)


Börjar med de olika motorcyklarna, blev dock inte så mycket bilder då det var knöfullt typ överallt!

Jävligt glansiga var dem, så blev lite fail på bilden ;)



Och sedan lite bilder av själva bara mässan då!


Det var redigt stort där! Mycket större än vad det er ut på fotona! ;)

Och sedan vad det väl bara videon och länkarna kvar va? ;)


Fast det lägger jag upp via Videofy.me så det kommer upp om en stund!

Men länkarna har ni här:

¤ http://www.youtube.com/watch?v=3YkI_xi4py4

¤ http://www.youtube.com/watch?v=Q55uOjhZKyM

¤ http://www.youtube.com/watch?v=-M-ikcrDYHE&feature=related

Och innan showen började, då bilden åkte in som ni ser i en video! Då visades en lite video! Skit häftig! Här finns även en liten snutt av den.. Tror ej det är hela men men ;)

¤ http://www.youtube.com/watch?v=F4I5vFI__l4&feature=related

OBS! Länkarna ser ut att vara vita, men håll ovan på så ser ni länken! ;)

Var allt om detta! Videon kommer strax! ;)

Kommentera

Publiceras ej