Söndag!

0kommentarer

Heej!'

(Förresten Videosen har det blivit fel på så det går inte att se dem bara höra)

Idag har jag faktiskt fått något gjort! Igår kom nämnerligen Carro hit och sovde över tills idag, jätte kul hade vi och låg o pratade bort halva natten! :) Sedan idag ca. 13.30 gick vi hem till henne sen kom Astrid, Sanna skulle kommit med med kunder inte...
Iallafall jag, Carro och Astrid hade jätte kul, först så övade vi på våran Engelska och allt blev klart.. ;) Bara lite mer att öva! Sedan så delade vi på en pizza och kollade på filmen 9 .... Den var ganska bra ;)

Imorgon är det skola, vill verkligen inte gå till skolan men måste man så måste man! :( Men jag längtar vekligen till Fredag nästa vecka och till Sommarlovet..! :D
På Fredag skall iallafall jag och Carro ut till torp, Sanna kanske hänger med vad vet vi?? ;)


Och så här ser lilla jag ut! ;)


Dagens Klädsel:
¤ Byxor - Cheap Monday
¤ T-shirt - H&M
¤ Kofta - H&M
¤ Armband - Födelsedagspressent!




Kommentera

Publiceras ej