Back on track!

0kommentarer

Heej!

Nu har jag bara fått sån lust att börja igen, så jaa.. Jag tänker börja igen! :D
Får se hur lång tid det håller i denna gången men ska försöka.. ;)

Jo det som hänt på sistone då? Ja igår så hade vi skolavslutning vilket var väldigt skönt! Men en sak är väldigt orättvist, vi i Uddevalla slutade den 15:e Juni medan de flesta slutade 8:e Juni eller så.. Och då tänker man att de ska börja en vecka tidigare än oss, eller hur?! Men det gör de inte ne... Alla börjar den 20:e Augusti vilket jag tycker är ganska orättvist, alla ska väl få ha 10 veckors sommarlov? Men det får inte vi :(
Aja och så har jag fyllt 15! Wioo!
Och så har jag även bytt rum med min lillebror, stormtrivs i mitt nya rum!

Ska fixa bilderna från skolavslutningen och mina pressenter någon dag! :)

Ha det bra! Alicia xx

Kommentera

Publiceras ej