Sommarlov..

0kommentarer

Heej!

Idag så har jag vart hos pappa för att träffa Farmor & Farfar och fira min födelsedag i efterskott! :)
Som present fick jag 1500kr! Wioo :D
Jag hade tänkt spara 1000kr av dem till London, och så ska jag få 100kr av Mamma och 100kr av Pappa! Så då har jag 1200kr som motsvarar 110 pund cirka ;) Undrar om det kommer räcka??!

Det känns fortfarande inte som om att vi har sommarlov, känslan kommer nog lite senare! Ser iallafall fram emot denna sommaren!

29-2 Juni/Juli - Karlskoga med Familjen!
4 eller 5 Juli - Liseberg med ett helt gäng!
6-8 Juli - London med Pappa & Anton!

Och så lite andra grejer där emellan, bland annat ska jag till Jesscia i Götet.. :)
Och så skulle jag vilja åka till Ullared med! Men vi får väl se hur det blir med det..

Just nu så lyssnar jag bara på musik och chillar lite, har väldans ont i magen efter all tårta! Kom just på att det kan vara alla laktos :(
Aja presenterna kommer upp lite senare! Måste hinna fota allt först! :)

Hoppas ni haft en bra helg! Alicia, xx


Efter skolavslutningens Bild, då jag chillade nere i stan med Hanna och Carro..

Kommentera

Publiceras ej